Kabinet gevallen, voorbereidingen Carbage Run gaan - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Richelle, Peter, Aad & Maikel Carbagerun 2013 - WaarBenJij.nu Kabinet gevallen, voorbereidingen Carbage Run gaan - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Richelle, Peter, Aad & Maikel Carbagerun 2013 - WaarBenJij.nu

Kabinet gevallen, voorbereidingen Carbage Run gaan

Door: Maikel

Blijf op de hoogte en volg Richelle, Peter, Aad & Maikel

24 April 2012 | Nederland, Dedemsvaart

Hierbij meld het Kabinet der Koningin, namens de bestuursleden T. Haarman, N. de Jong, L. Klunder & M. van Marle, dat ondanks het vallen van kabinet Rutte- I en de tegenvallende economie de voorbereidingen voor de Carbage Run 2012 doorgang kan vinden.

“Goed nieuws, het is ook zonde dat we al dat werk voor niks hadden gedaan” aldus Teun Haarman. Hij vervolgd: We zijn al aardig op weg. De afgelopen twee weken zijn we druk geweest met het verven van de auto”. “Het gaat hierbij om twee lagen grondverf” vult teamgenoot Maikel van Marle aan. Teun vervolgd “Uit ervaring blijkt dat de basis van een auto goed moet zijn, onze basis is goed”. Zo beschikt het team over een eigen universiteit en opleidingsteam. Vanuit Stavanger (Noorwegen) meld Niels de Jong. “De basis is erg belangrijk, alles begint met een goede opleiding. Je moet zorgen voor instroom, doorstroom en uiteindelijk ook uitstroom. Het gaat om loslaten, tuurlijk is het belangrijk mensen te binden. Alleen moet je niet de ontwikkeling van jou mensen in de weg staan. Je ziet het veel bij anderen waar geen doorstroom en uitstroom is. Daar wordt talent geen kans gegund. Dat doen wij juist wel. Kijk maar eens naar de cijfers. Onze opleiding staat bekend als één van de besten van Europa. Wereldwijd doen wij goed mee. Daarnaast beschikken wij over techniek en ervaring. En dat is terug te zien in de basis die er nu staat. Niels ratelt nog een tijd door over basis, techniek, ervaring, opleiding, doorstroom mogelijkheden, weer over talent niet in de weg staan etc.

Uiteindelijk overtuigen we de drie mannen dat het over grondverf gaat.
“Juist ja, grondverf. Die zit er nu op. Twee lagen, mooi dekkend” aldus Teun. Maikel: “Tweede laag zit er op ja, gewoon met zon roller. Zon ronde je weet wel, toch?”. Na het onderbreken van Niels is de sfeer in één keer omgeslagen. De mannen antwoorden nog maar kort en bondig. Na een tijdje is Niels het zat en sleutelt van de auto van uw verslaggever alle banden eraf. Erg knap als u bedenkt dat Niels dit interview via Skype gaf.

De mannen vertellen nog kort over de werkwijze. Schuren, afplakken, stofvrij afnemen, eerste grondlaag erop, een week wegzetten, opnieuw afplakken waar nodig, weer stofvrij afnemen, tweede grondlaag erop en weer wegzetten.
De plannen voor de komende week zijn ook al gemaakt. Afgelopen zaterdag hebben we een deel van onze outfit opgehaald. Omdat we nog niks over het thema bekend maken, kunnen we hier ook niks overzeggen.
Komende zaterdag zullen we de eerste kleurlaag aanbrengen.
In verband met de veiligheid van uw verslaggever was dit het eind van het interview.

Richelle, Peter, Aad & Maikel

Carbage Run 2012 De uitdagende road-trip van Hardenberg naar Salzburg in een auto van max. €500,- Altijd al mee willen doen aan de Gumball Rally of Cannonbal Run? Maar helaas (nog) niet in het bezit van een Ferrari of Aston Martin? Stop maar met sparen, want je kunt je nu opgeven voor een nog veel groter avontuur: The Carbage Run. Een fantastisch avontuur door Europa van vijf dagen in een auto die niet meer dan € 500,- mag kosten. The Carbage Run is niet alleen een spannende route die wordt gereden in een oud wrak; dit is een avontuur, een verslavende ervaring die je nooit meer vergeet! Meedoen aan The Carbage Run zegt wat over jou en over wat jij belangrijk vindt: lol hebben in je leven! De trip n vijf dagen doorkruisen we Nederland, Duitsland, Polen, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Slovenië en Oostenrijk. Een rit van ruim 3.000 km door 8 verschillende landen. Per dag vertrekken we van punt A naar punt B de finishplaats. Een gedeelte van de route is vrij en voor sommige trajecten is er een route om over de meest fantastische wegen te rijden. Elke dag ontvang je een opdracht voor onderweg, waarmee je punten kunt verdienen. En hou je hart maar vast, want deze opdrachten zorgen ervoor dat je in de gekste situaties terecht komt die je niet snel zult vergeten. Een heerlijke kick en mooi voor je stoere-verhalen-doos natuurlijk.

Actief sinds 12 Juli 2009
Totaal aantal bezoekers 82083