Toppers - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Richelle, Peter, Aad & Maikel Carbagerun 2013 - WaarBenJij.nu Toppers - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Richelle, Peter, Aad & Maikel Carbagerun 2013 - WaarBenJij.nu

Toppers

Door: Lisette, Niels, Teun & Maikel

Blijf op de hoogte en volg Richelle, Peter, Aad & Maikel

16 Juli 2012 | Nederland, Dedemsvaart

Lieve Lisa

We zijn nu anderhalf dag thuis. De rust is wede gekeerd in het kleine dorpje Dedemsvaart.
Ik wilde je graag even vertellen hoe is het met de boy”s heb gehad.

Het is best wel weer wennen dat ik nu weer alleen op deze aardbol ben. Ik heb 6 dagen als enige vrouw in een auto gezeten met 3 mannen.
Ik heb als enige vrouw echt naar mijn zin gehad. Ze steunde me door dik en dun. Wilde ik bij graag douchen maar de tent moest nog opgezet worden. Geen probleem de jongen en voor al Maikel, waarmee ik alle nachten in een tentje het slapen., zette dan alleen het tentje op. En als de kers op de slagroom lag mijn bedje ook al klaar. Op de 2 nacht hadden Maikel en ik een heel erg de slappe lag. Onze ideeën voor volgende jaar waren zo briljant dat we niet bij kwamen van het lachen..
Ook opende Maikel en ik elke avond de dansvloer. Met ondersteuning van Niels, Teun, Kees en Jan.
Ook met Niels en Teun heb ik veel gelachen. Aan het begin van de week had ik al een stem, dus aan het einde van de week was het er echt niet beter op geworden.
Ik heb zo erg naar mijn zin gehad met deze jongens dat ik het echt jammer vind dat het al weer voor bij is.

Ik wil jullie alle 3 bedanken voor deze top week. Dat jullie mij gewoon weer op sleep touw hebben genomen…
Dus Lisa je hoort het misschien mag jij volgend jaar wel mee met deze toppers. Dan zal je misschien wel net zo toffe week krijgen die ik gehad heb.

Liefs Lisette a.s Diva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Richelle, Peter, Aad & Maikel

Carbage Run 2012 De uitdagende road-trip van Hardenberg naar Salzburg in een auto van max. €500,- Altijd al mee willen doen aan de Gumball Rally of Cannonbal Run? Maar helaas (nog) niet in het bezit van een Ferrari of Aston Martin? Stop maar met sparen, want je kunt je nu opgeven voor een nog veel groter avontuur: The Carbage Run. Een fantastisch avontuur door Europa van vijf dagen in een auto die niet meer dan € 500,- mag kosten. The Carbage Run is niet alleen een spannende route die wordt gereden in een oud wrak; dit is een avontuur, een verslavende ervaring die je nooit meer vergeet! Meedoen aan The Carbage Run zegt wat over jou en over wat jij belangrijk vindt: lol hebben in je leven! De trip n vijf dagen doorkruisen we Nederland, Duitsland, Polen, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Slovenië en Oostenrijk. Een rit van ruim 3.000 km door 8 verschillende landen. Per dag vertrekken we van punt A naar punt B de finishplaats. Een gedeelte van de route is vrij en voor sommige trajecten is er een route om over de meest fantastische wegen te rijden. Elke dag ontvang je een opdracht voor onderweg, waarmee je punten kunt verdienen. En hou je hart maar vast, want deze opdrachten zorgen ervoor dat je in de gekste situaties terecht komt die je niet snel zult vergeten. Een heerlijke kick en mooi voor je stoere-verhalen-doos natuurlijk.

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 1223
Totaal aantal bezoekers 82078

Voorgaande reizen:

08 Juli 2013 - 12 Juli 2013

Carbage Run 2013

25 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Carbage Run 2011

19 Juli 2010 - 25 Juli 2010

Carbage Run

19 Juli 2010 - 25 Juli 2010

Carbagerun 2010!

Landen bezocht: