dag 4 - Reisverslag uit Salzburg, Oostenrijk van Richelle, Peter, Aad & Maikel Carbagerun 2013 - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Salzburg, Oostenrijk van Richelle, Peter, Aad & Maikel Carbagerun 2013 - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Lisette, Niels, Teun & Maikel

Blijf op de hoogte en volg Richelle, Peter, Aad & Maikel

13 Juli 2012 | Oostenrijk, Salzburg

Dag 4

Lieve Lisa,

De vierde dag zit er op, ook vandaag zijn wij veilig in Reijka aangekomen. Maar wat was het weer een dag. We hebben bijzonder genoten vandaag. Ik zal met liefde nogmaals vertellen wat we vandaag allemaal hebben beleefd.

De dag begon lekker fresh, de hittegolf in Budapest had speciaal voor ons plaats gemaakt voor Nederlandse regen. Voordat wij in onze natte maar knusse tent gingen liggen konden we genieten van de live band. Op het moment dat de zanger in het publiek ging staan hebben wij onze kans waargenomen. Als echte sterren stonden we tussen de overige bandleden. Voor ons optreden konden we nog heerlijk eten. We hebben het erg goed onderweg.

De dag begon gelukkig droog, op de natte modder na. Groene slippers waren op eens bruin. Koffer ingepakt en weer gas op die lollie. De opdrachten waren niet bijzonder moeilijk. De eerste twee hebben moeiteloos kunnen doen. Maak een foto van de dag teller als die precies op 500 km staat en maak een foto als het lampje van de benzine brand. Deze foto's waren goed voor zes punten. Hierdoor komt ons totaal op 16. Voorlopig dan want wat wij al eerder schreven we hebben nog een aantal punten tegoed.

Voordat we deze punten meester maakten is er door team 28,5 gezwommen in de Adriatische zee. Heerlijk helder water. Lisa ik zal je meenemen naar die mooie blauwe zee. Sluit je ogen, hoor de wind zachtjes blazen zie een mooie helder zee voor je die rustig op en neer dobbert. Een paar kleine bootjes maken een scheiding tussen de zee en de kade. Met een kleine en frisse duik en je doorbreekt de scheiding. Fris water sluit zich als een net om ons heen. Eenmaal terug op de kant zorgt de zon ervoor dat ik mij niet eenzaam voel zonder jou lieve Lisa. Die warme zon droogt mijn natte huid op en een dun laag zout blijft over. Een herinnering aan mijn bezoek aan de zee een half uur daarvoor. Lisa gaan we ooit hiernaar toe om te genieten van zon, zee en overheerlijk eten?

Omdat wij zo enorm kunnen genieten van alles wat er om ons heen gebeurd hebben we bij de zee nog een aantal drankjes genuttigd voordat we doorreden naar de finish. De weg van zee naar finish was op sommige stukken adembenemend. We reden langs de zee, de Buena Vista Social Club verzorgde de muzikale omlijsting. Aangekomen bij de finish konden we weer heerlijk douchen, het laagje zout spoelde zo weer van ons af. Wat over bleef waren de herinneringen.

Ook bij deze finish plaat, nabij het circuit van Reijka, was het goed toefen. Een enorme hamburger vulde onze hongerige magen. Lisa daarna werd er een heerlijke Don Thomas opgestoken. Koud rook deze naar chocola eenmaal ontwikkelde een lekkere zacht smaak.

Ook afgelopen avond was er een dansvloer, wie denkt je dat deze geopend heeft? Het eerste uur stonden er alleen maar mensen uit Dedemsvaart op de dansvloer. Een geweldig feest, die werd afgesloten met een bierdouche.

Lieve Lisa nog een dag is er over van deze editie. Morgen Salzburg, daarna kom ik zo snel mogelijk naar je toe.

Liefs mij

Richelle, Peter, Aad & Maikel

Carbage Run 2012 De uitdagende road-trip van Hardenberg naar Salzburg in een auto van max. €500,- Altijd al mee willen doen aan de Gumball Rally of Cannonbal Run? Maar helaas (nog) niet in het bezit van een Ferrari of Aston Martin? Stop maar met sparen, want je kunt je nu opgeven voor een nog veel groter avontuur: The Carbage Run. Een fantastisch avontuur door Europa van vijf dagen in een auto die niet meer dan € 500,- mag kosten. The Carbage Run is niet alleen een spannende route die wordt gereden in een oud wrak; dit is een avontuur, een verslavende ervaring die je nooit meer vergeet! Meedoen aan The Carbage Run zegt wat over jou en over wat jij belangrijk vindt: lol hebben in je leven! De trip n vijf dagen doorkruisen we Nederland, Duitsland, Polen, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Slovenië en Oostenrijk. Een rit van ruim 3.000 km door 8 verschillende landen. Per dag vertrekken we van punt A naar punt B de finishplaats. Een gedeelte van de route is vrij en voor sommige trajecten is er een route om over de meest fantastische wegen te rijden. Elke dag ontvang je een opdracht voor onderweg, waarmee je punten kunt verdienen. En hou je hart maar vast, want deze opdrachten zorgen ervoor dat je in de gekste situaties terecht komt die je niet snel zult vergeten. Een heerlijke kick en mooi voor je stoere-verhalen-doos natuurlijk.

Actief sinds 12 Juli 2009
Totaal aantal bezoekers 82083