Augustus 2011 - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Richelle, Peter, Aad & Maikel Carbagerun 2013 - WaarBenJij.nu Augustus 2011 - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Richelle, Peter, Aad & Maikel Carbagerun 2013 - WaarBenJij.nu

Augustus 2011

Door: Maikel

Blijf op de hoogte en volg Richelle, Peter, Aad & Maikel

17 Juni 2011 | Nederland, Dedemsvaart

Augustus 2010, BBQ in de tuin, zonnebril op het verbrande hoofd en laptop op schoot. Het lijkt op wel verdiende rust aan het Gardameer na een week rond rijden door Europa met een te grote hond. Echter is de plaats van handeling Dedemsvaart. Voor ons het inschrijf formulier van de Carbage Run 2011.
Wederom een uitdaging om met een auto die niet meer kost als €500,-. Met een koud biertje in de hand lijkt die uitdaging erg ver weg.
Rond maart/april begon het bij ons te knagen dat we eind juli de leukste race van Europa van start gaat. Tijd voor actie. Internet afgestruind op zoek naar een ruime auto waarin wij zelf onze bagage en onze ego’s passen. Deze auto hebben we gevonden bij een iet wat discutabele Turkse garage. Waarbij alles mogelijk was maar bijna niks uit kwam. De keuze is gevallen op een geweldige Fiat Ulysse. Waar wij er zelf nog nooit een exemplaar van hebben zien rijden.
Dit jaar bestaat het team uit drie geweldenaars. Plus één optioneel.
Patrick gaat dit jaar voor de eerste keer mee. De ervaring van Patrick kunnen we goed gebruiken. Aan de betrouwbaarheid van de auto valt te twijfelen. Patrick houd met zijn ervaring als auto monteur de auto op de weg.
Niels gaat dit jaar voor de tweede keer mee. Helaas duurde de Carbage Run 2010 voor Niels maar één dag. Auto pech zorgde ervoor dat team Boot on the road op dinsdag weer op de thuisbasis stond. Dit jaar heeft Niels plechtig beloofd om pas huiswaarts te keren nadat de finish is bereikt
Maikel gaat voor de derde keer op rij mee. De ervaring van de vorig twee editie’s gaan vast een keer van pas komen.
We gaan ons best doen om dit jaar niet alleen tijdens de race een update te geven maar ook de updates te geven van de voorbereiding die al in volle gang zijn.
Wilt u alles weten van matteren, kitten, uitdeuken, doorgebrande relais repareren of auto’s in de grond verf zetten. Dan adviseren wij u om deze weblog in de gaten houden. Wij pimpen de auto niet alleen, wij krijgen hulp van wereldtoppers. Zo kunnen wij melden dat we een echt matteer expert in ons midden hebben. Binnenkort zal ook een interview met hem verschijnen. Heeft u vragen over matteren dan kunt u die nu al stellen.
Tot snel

Verslag uit: Nederland, Dedemsvaart

Carbage Run 2011

31 Juli 2011

Dag 5, 1 minuut stilte...

30 Juli 2011

Dag 2

26 Juli 2011

Deel 1
Richelle, Peter, Aad & Maikel

Carbage Run 2012 De uitdagende road-trip van Hardenberg naar Salzburg in een auto van max. €500,- Altijd al mee willen doen aan de Gumball Rally of Cannonbal Run? Maar helaas (nog) niet in het bezit van een Ferrari of Aston Martin? Stop maar met sparen, want je kunt je nu opgeven voor een nog veel groter avontuur: The Carbage Run. Een fantastisch avontuur door Europa van vijf dagen in een auto die niet meer dan € 500,- mag kosten. The Carbage Run is niet alleen een spannende route die wordt gereden in een oud wrak; dit is een avontuur, een verslavende ervaring die je nooit meer vergeet! Meedoen aan The Carbage Run zegt wat over jou en over wat jij belangrijk vindt: lol hebben in je leven! De trip n vijf dagen doorkruisen we Nederland, Duitsland, Polen, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Slovenië en Oostenrijk. Een rit van ruim 3.000 km door 8 verschillende landen. Per dag vertrekken we van punt A naar punt B de finishplaats. Een gedeelte van de route is vrij en voor sommige trajecten is er een route om over de meest fantastische wegen te rijden. Elke dag ontvang je een opdracht voor onderweg, waarmee je punten kunt verdienen. En hou je hart maar vast, want deze opdrachten zorgen ervoor dat je in de gekste situaties terecht komt die je niet snel zult vergeten. Een heerlijke kick en mooi voor je stoere-verhalen-doos natuurlijk.

Actief sinds 12 Juli 2009
Totaal aantal bezoekers 82083