Dag 4 - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Richelle, Peter, Aad & Maikel Carbagerun 2013 - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Richelle, Peter, Aad & Maikel Carbagerun 2013 - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Lisette & Patrick

Blijf op de hoogte en volg Richelle, Peter, Aad & Maikel

30 Juli 2011 | Nederland, Dedemsvaart

Naar regen komt zonneschijn!

De dag begon al goed. Het weer was nat koud maar toch droog. De vochtigheid in de lucht was erg hoog . Daar lagen we dan. Patrick Maikel en Lisette ineen 3 persoon tentje. Niels lag heerlijk droog in de auto.
Na ons gele zonneschrijn T-shirtje aan getrokken te hebben kwam de stemming er weer goed in. Dag 4 was begonnen. Na de tent hebben opgeruimd , en onze diva (maikel) eindelijk terug was van uit de douches, konden we vertrekken. Onderweg naar de start kwamen we al vele auto’s tegen die al fanatiek waren begonnen. Nu was het onze beurt de opdracht is binnen we gaan er voor!
Opdrachten 28-07-2011.
1)bind een condoom om de uitlaat blaas hem op en maak een foto.
2)laat de auto pootjebaden (regenplassen zijn niet toegestaan) maak een foto.
3)laat 2 vrouwen in bikini de auto wassen en maak een foto.
4)bak een ei op de moter pan is niet toegestaan. Maak een foto.
5)stop 10 mensen in je auto. Maak een foto
Met de fototoestel opzak en legen magen reden we de bergen in . we zouden wel onder weg ergens gaan ontbijten , maar niemand had bedacht dat er in de bergen geen tankstation of een winkels ware. Dus reden we 4 uur lang rond met legen magen. Beetje dom maar goed het zat er niet anders op dan er maar aan te denken en, maar gewoon te genieten van het prachtige uitzicht. watervallen meren en hoge bergen, het was en de reclame van de mikla chocolade.. Het was prachtig! Onderweg kwamen we nog wat familieleden tegen van Niels de koe. Zij stonden te genieten van de optocht . even later kwamen we met toeval langs de familieleden van maikel. De berg schaap. Ook zij stonden met verbaste koppen te kijken naar de vele op gepimte auto’s .
De rally was al goed op gang steile heuvels, scherpe bochten, modder , regen en natuurlijk snelheid.
Uiteindelijk hebben we de andere kant van de berg bereikt dat was gelijk te merken. De zon scheen en de tempratuur was gauw aan de 20/25 graden. Tijd voor onze dagelijkse zwem uurtje. We hadden een mooi meer op gezocht, daar de auto geparkeerd. Met grote verbazing stond Maikel al snel tot zijn knieen in het water, terwijl Lisette stond te stuntelen aan de zij lijn. Uiteindelijk stond zij er ook in. Even afkoelen beetje lol maken en veel bewegen, want al dat vette eten en weinig bewegen is samen vetkwabbels kweken.
Even later kwamen er ook andere teams even kijken en besloten zelf ook een duik te nemen. Ook moesten er nog opdrachten gemaakt worden twee andere teams die er ook bi j waren besloten hier hun auto’s in het water neer te zetten. Wij met ons bussie besloten dit maar niet te doen het zware ding:P
Naar daar een uur te hebben gezeten zijn we toch maar verder gegaan, want we waren er nog lang niet. in het volgende dorpje maar eens wat eten, en ja wat denk je kom je daar de noormannen tegen ( niet de echte natuurlijk maar team 850) daar nog een poosje lekker op een terras gezeten en een giga pizza gegeten. Naar het eten toch maar aanmaken het was inmiddels al 7 uur, meteen door naar de finish en daar natuurlijk stempel hem an! Voor de originaliteitprijs.
In de avond natuurlijk weer kamperen (voor sommige creperen). En wat wij nog meer hebben gedaan lees je morgen in avontuur dag 5.

Verslag uit: Nederland, Dedemsvaart

Carbage Run 2011

31 Juli 2011

Dag 5, 1 minuut stilte...

30 Juli 2011

Dag 2

26 Juli 2011

Deel 1
Richelle, Peter, Aad & Maikel

Carbage Run 2012 De uitdagende road-trip van Hardenberg naar Salzburg in een auto van max. €500,- Altijd al mee willen doen aan de Gumball Rally of Cannonbal Run? Maar helaas (nog) niet in het bezit van een Ferrari of Aston Martin? Stop maar met sparen, want je kunt je nu opgeven voor een nog veel groter avontuur: The Carbage Run. Een fantastisch avontuur door Europa van vijf dagen in een auto die niet meer dan € 500,- mag kosten. The Carbage Run is niet alleen een spannende route die wordt gereden in een oud wrak; dit is een avontuur, een verslavende ervaring die je nooit meer vergeet! Meedoen aan The Carbage Run zegt wat over jou en over wat jij belangrijk vindt: lol hebben in je leven! De trip n vijf dagen doorkruisen we Nederland, Duitsland, Polen, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Slovenië en Oostenrijk. Een rit van ruim 3.000 km door 8 verschillende landen. Per dag vertrekken we van punt A naar punt B de finishplaats. Een gedeelte van de route is vrij en voor sommige trajecten is er een route om over de meest fantastische wegen te rijden. Elke dag ontvang je een opdracht voor onderweg, waarmee je punten kunt verdienen. En hou je hart maar vast, want deze opdrachten zorgen ervoor dat je in de gekste situaties terecht komt die je niet snel zult vergeten. Een heerlijke kick en mooi voor je stoere-verhalen-doos natuurlijk.

Actief sinds 12 Juli 2009
Totaal aantal bezoekers 82083